Blog Listem

13 Kasım 2011 Pazar

MİNO'NUN SİYAH GÜLÜ



60'lı yıllar, 80'li yıllar; yaşanan acılar; idam ateşinin masum insanların arasına düşmesi,

Ardından 2000'li yıllar,

Geçmişle hesaplaşma,

Geçmişle gelecek arasında kurulan köprüler,

Geçmişle gelecek arasında yıkılan köprüler,

Resim yapmayı kendini ifade etme biçimine dönüştüren asi duruşlu hala Münevver.

Yıllarca sesini dinlediğim, yazar olduğunu yeni öğrendiğim; bütün kitaplarını okuma isteği duyduğum yazar ...

Mino'nun Siyah Gülü.

Bana 2011 yılı içinde " iyi ki okuyorum" dedirten, bitmesini istemediğim roman ...

16 yorum:

  1. Ben de merak ediyorum kitabı, yakında alacağım...

    Baykuş gözüyle

    YanıtlaSil
  2. Duydum,duydum hep boşverdim ama senden duymak başka gülüm. 60 yıllar dedin 80 yıllar dedin eh şimdi en kısa zamanda:))
    Nur

    Bu tür şablonlu ve yorum haneli bloglara google hesabı açmıyor Özlemcim, onun için adsız olarak girebiliyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Natali'cim çok güzel ben bitmesin diye gıdım gıdım okuyorum vallahi ...

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum sorununu nasıl çözeceğiz? Ben hiç birinize Google'dan yorum gönderemiyorum Nur'cum URL'den gönderiyorum.
    Kitabı önemle tavsiye ederim bu arada Nur'cum hiç kaçırma, sen de seversin:))

    YanıtlaSil
  5. :)) Mino'nun Siyah Gülü'nü herkesin okuması nedense beni çok mutlu ediyor. Ortak bir paylaşımda bulunuyormuşuz gibi... Tanıklık ediyormuşuz gibi...

    YanıtlaSil
  6. antalya'nın neresindesiniz? meral

    YanıtlaSil
  7. Baykuş Gözüyle : Natali'cim kitap şahane az önce bitti ve ağladım ...

    YanıtlaSil
  8. Yaşamın Kıyısında : Nur'cum, hiç düşünmeden oku bence bu yıl okuduğum en iyi kitaplardan biriydi.

    YanıtlaSil
  9. Dersaadet : Sağol canım, sayende şahane bir roman okudum, Mino'ya bayıldım, Nİyazi'ye ağladım ...

    YanıtlaSil
  10. Meral : Güllük'teyim Meral Anafartalar Caddesi, sen de Antalya'da mısın?

    YanıtlaSil
  11. inönü ilköğretim, ve oyak sitesi, bir gün görüşelim??

    YanıtlaSil
  12. Meral bir ara mutlaka göürüşelim canım, haberleşiriz, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  13. merak ettim ben şimdi bunu ama ben çok tembelim öğretmenim bu aralar kitap okuma ruhum çok duruldu yahu :( ama inşallah kısa zamanda kendıne gelir sevgiler :)

    YanıtlaSil
  14. Bir ara yine okumak istersen mutlaka liatene ekle Burcu'cum, pişman olmazsın ...
    Benden de sevgiler :)

    YanıtlaSil
  15. Ben de görüşmek istiyorum sizinle:)

    YanıtlaSil
  16. Canım bir ara ayarlayalım ve mutlaka görüşelim.

    YanıtlaSil