Blog Listem

29 Aralık 2015 Salı

DELİCE

2015 in son okumalarını yapıyorum.  Elimdeki son kitap Hande Altaylı 'ya ait.  Bütün bir yıl kitaplığımda bekledi.

Bekleme nedeni ilginçti. 
Kitabın ilk cümlesi " Güneş tepede cayır cayırdı " diye başlıyordu.  Bu cümle bana çok itici, çok bozuk geldi.  Bunu mu okuyacağım dedim ve erteledim. 
Bu gün hadi artık bu kitap 2016 ya girmeden bitsin diye düşünerek elime aldım ve cidden o cümlenin olduğu ilk sayfayi atladım. 
Konu akıcı geldi.  Sanki biraz on yargılı davranmışım yazara. 

Köyün en çirkin, en sevilmeyen kızının, Meryem ' in hikayesini anlatıyor roman. Sevdim kitabı. En geç yarına biter  diye düşünüyorum.  Bitsin de zaten yeni yılda okunmayı bekleyen öyle çok kitabım var ki ...🎄🎀


4 yorum:

  1. Sürekli gördüğüm bi kitap, bakalım bitince yorumun ne olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik iyi gidiyor. Beklediģimden iyi yani. :)

      Sil
  2. Hande Altaylı, okudum daha önce , başka bir kitabıydı , akıcı bir üslubu var , edebi değerinden ziyade arada yerli yazarlar neler yapmış zamanlarında okunur :D sevgiyle , kitapla dolu yıllar olsun ..:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da eğlenceli ve akıcı geldi. Sevgiler canım ve mutlu yıllar. :)

      Sil