Blog Listem

28 Ocak 2018 Pazar

SEVGİLİ



İnci Aral seksenli yılların sonlarında tanıdığım ve kalemini her daim sevdiğim yazarlardandır.

Ağda Zamanı ve  Kıran Resimleri kitaplarında anlattığı öyküleriyle dikkatimi çekmişti ilk önce. 

Ağda Zamanı kadının toplumdaki yerini sorgularken,  Kıran Resimleri Kahramanmaraş Olayları'nı anlatan öyküleriyle Kitaplığımın baş köşesine oturmuştu o dönemler.

Ardından doksanlı yıllarda benim için  unutulmaz  romanı Ölü Erkek Kuşlar ile yeniden girdi hayatıma ve bir daha da hiç çıkmadı .

Sevgili, yazarın son romanı.

Ünlü oyuncu Yavuz Günay ve eşi Nilüfer 'in müthiş aşkını anlatıyor.

Nilüfer çok zengin bir ailenin  kolejli kızı .

Yolu bir gün sinema oyuncusu Yavuz Günay ile kesişiyor ve aralarında müthiş bir aşk doğuyor.
Bu öyle bir aşk ki; Nilüfer ailesini hiç düşünmeden  karşısına alarak,   Yavuz Günay'la  evlenip bambaşka bir hayatın kapısından içeri giriyor.

****
Roman, kurgusunu
Yılmaz Güney - Fatoş Güney'in hikayesinden ve büyük aşklarından alıyor.

Fikrimi söylemem gerekirse romanı çok beğendim.
İnci Aral her zamanki güçlü kalemi ile yazmış.
Kitabı okurken  Yılmaz Güney hakkında çok fazla şey bilmediğimi fark ettim.  Arada kitabı bırakıp internetten aklıma takılanları araştırdım.
Biz altmışlı yılların sonlarına doğru doğanlar bazı konularda  biraz eksik kaldık galiba.  Aynı duyguyu yazarın Kıran Resimleri 'ni okuduğum zaman da hissetmiştim.  Hatta Sevgili 'nin üzerine Kıran Resimleri 'ni de bir kere daha okumak istedim.
Sevgili'yi okumadı iseniz hele benim gibi çirkin  kralın yaşadıklarına tanıklık etmedi iseniz okuyun derim. 
Çünkü hem sıradan olmayan bir aşk hikayesine tanık olacak, hem de  bir dönem romanı
okuyacaksınız...


6 yorum:

  1. İnci Aral'dan yalnızca Mor'u okudum ve sevmiştim de sonrasında Ölü Erkek Kuşları'ı aldım ama 2-3 sayfadan fazla okuyamadım, sanırım zamanı değildi ama bir türlü de yeniden okumayı denemedim o nedenle yazarla talihsiz bir ilişkim var diye düşünüyorum. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun varsın. Okunacak o kadar fazla kitap var ki. Kendinize bir tanexdahq biz lazım bunları bitirebilmek için. ☺
      Sevgiyle kalın . .

      Sil
  2. hımm İnci Aral seviyorum ben ve fakat bu kitabını görmemişim bile ne yazık ki , bakarım buna ,teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım.
      Sevgiler okur isen keyifli okumalar. ☺

      Sil
  3. kitabın içeriği güzel görünüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevdim Eminecim.
      okursan keyifli okumalar dilerim.
      Sevgiler :)

      Sil