Blog Listem

8 Mart 2018 Perşembe

AŞIKLAR DELİDİR YA DA YAZI TURA

Ayfer Tunç ne yazsa okumaya hazır olan ben, dört yıl aradan sonra yazarın yeni romanının çıkacağını öğrendiğimde hemen internetten ön siparişimi verip beklemeye başladım.

Gelin görün ki yeni roman yanında sipariş verdiğim bir iki kitabın tedariki uzun sürdüğünden ön sipariş vermeme rağmen kitap elime neredeyse iki haftalık bekleme süreci ile geçti; kitaplar elime geçince zaman kaybetmeden okumaya başladım ve daha ilk sayfalardan romana vuruldum.

İlk sayfalarda böyle bir cümle yakaladı beni.

'' Bir tutkuya ihtiyacım vardı, yarattım. Ama tutku acıya götürüyor insanı ya da acıyı insana getiriyor. İnsanın acısı mı tutkusundan doğuyor; tutkusu mu acısından bilmiyorum. ''

Roman iki bölümden oluşuyor ve yaşananları iki kişinin ağzından okuyoruz.
Yazı ve Tura .
Annesinin yakanladığı çaresiz hastalığa,  taşıdığı genlerinden ötürü yakalanan ve sonu mutlak ölümle bitecek olan Umut'un hikayesini romanın Yazı bölümünde okuyoruz.

Tura bölümünde ise Umut'un sevgilisi Sanem 'in anlattıklarını okuyoruz.
Ben romanı çok beğendim.
Ayfer Tunç 'u dört yıl beklememize değdi diye düşünüyorum. 
2018 'in mutlaka okunması gereken romanlarından biri olmuş .
Yazarın kalemine sağlık ...

19 yorum:

  1. Henüz okumaya devam ettiğim için yorumumu sonra yapacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin yorumlarınız çok değerli.
      Bekliyor olacağım.

      Sil
    2. Merhaba, kitabı okuyup bitirdim ve kısa bir eleştiri kalem aldım. Ancak buradaki yorum sütununu aşacak gibi. Mail adresinizi verirseniz size göndereyim. Hatta uygun görürseniz yazınızın altında farklı bir görüş olarak eklersiniz dilerseniz.
      İçten sevgi ve saygılarımla.

      Sil
  2. Çok severim ayfer Tunç u... Aziz Bey Hadisesi ve Bir DeDelil Evinin Yalan Yanlış Anlatılan Kısa Tarihi ne büyülenmiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Kapak Kızı ve Yeşil Peri Gecesi 'ni de tavsiye ederim. Eğer okumadi isen tabii.
      Sevgiler 💖💖

      Sil
  3. Galiba olumlu yorumlar daha fazla yalnızca bir tane beğenmeyene (daha doğrusu beklediğini bulamayana) rastladım (hangi blogdu hatırlamıyorum). Ben sırada bekleyen yeşil peri gecesini okuyacağım önce. Bunu pek bilemedim. sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşil Peri Gecesi'nden önce Kapak Kızı'nı okumanızı önereyim size.
      Hem yazarın ilk romanı hem de Yeşil Peri Gecesi'nin devamıdır.
      Ama daha sonra bu son romanı da okuyun derim. Ben çok beğendim.
      Sevgiler :)

      Sil
  4. ben de senin gibi Ayfer Tunç adını yazsa okuyacak tayfadanım :) bu kitabı da baya merak ediyorum ama seveceğimi önceden bildiğim her kitap gibi bekletip reading slump günlerine bırakacağım galiba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bazen öyle yaparım sevdiğim kitaplarda ama buna dayanamadım ve çok sevdim. İyi ki okuyorum.
      Sevgiler :)

      Sil
  5. Ayfer TUnç okumayalı uzun zaman oldu, ama anladığım kadarıyla iddialı bir roman, tavsiyeniz için teşekkürler, keyifli okumalar dilerim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren'cim ben çok beğendim önerim olsun sana da .
      Çok teşekkür ederim.
      Sevgiler benden .:)

      Sil
  6. Bu yazarın kitaplarını hiç okumadım ama listeme alayım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. ya son zamanlarda yazdığım yorumları gönderemiyorum ya da pc de bir sorun var , neyse ben de Ayfer Tunç ne yazsa okurum diyengillerdenim , umarım okuma şansım olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorumlara cevap yazamıyorum nedense. Dilerim bu yorumu göndermeyi başarabilirim.
      Sevgiler canım.
      Ayfer Tunç candır bu arada .❤❤

      Sil
  8. Sevitorum Ayfer Tunç'u. İyi oldu hatırladığım.

    YanıtlaSil
  9. Beklentimin altındaydı ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok beğendim. Beklentilerimiz farklı mıydı acaba ?

      Sil