Blog Listem

17 Temmuz 2012 Salı

BABA OĞUL VE KUTSAL ROMAN


Murat Gülsoy yeni tanıdığım bir yazar.
Nedense yeni tanıdığım yazarların romanlarını en son romanından, en başa doğru okuma gibi bir alışkanlığım var.

Baba Oğul ve Kutsal Roman da yazarın son kitabı.

Kitabı elime alır almaz bir de baktım ki 50. sayfaya gelmişim.

Roman iki farklı öyküyle başlıyor. Okurken asıl öykünün, roman kahramanı yazarın bitmeyen Aşkı Asena, Asena'nın erkek kardeşi Emir -ki Emir'le ilgili gerçekleri okudukça öğreniyor okur-. Aşiyan'da yazarın köpeği Kıtmir'le yapılan yürüyüşler bu yürüyüşlere köpeği Robin'le eşlik eden Merve, Merve ile yazarın arasında gelişenler damgasını vuruyor. Haaa bir de Merve'nin sürekli uyuyan, uykuda kendine başak bir hayat kuran dedesini unutmamak gerek.

Tüm bunları ilgiyle okurken şaşırtıcı bir biçimde bitiyor roman.
 Roman biter bitmez yazarın başka hangi romanları olduğunu araştırdım ve buldum bir kaç tane.
Şimdi okuma sırası onlarda ...

10 yorum:

  1. Murat gülsoy'un Bu Filmin Kötü Adamı Benim'i okumuştum ve kitap beni çok sıkmıştı, bu kitabını duymamıştım desenize güzelmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de söz ettiğin kitabı okumadım Tully'cim.
      Bu kitabı sevdim ama :)

      Sil
  2. ben de okumadım daha önce ama not aldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okursan; keyifli okumalar canım :)

      Sil
  3. Murat Gülsoy'un Sevgilinin Geciken Ölümü'nü okumuştum uzun zaman önce, ismi ilginç geldiği için almış, çok da beğenmiştim.Diğer kitaplarını da okumak istiyorum, bunu da not ettim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için şimdi sırada o var, sipriş verdim internetten merak içindeyim güzel bir roman olmalı ...

      Sil
  4. Murat Gülsoy sürekli methini duyduğum bir yazar D&r indiriminden bir kitabını aldık. İnşallah eserleriyle tanışacağım.

    """Roman biter bitmez yazarın başka hangi romanları olduğunu araştırdım ve buldum bir kaç tane."""
    Bu bence bir yazarın ne kadar beğenildiğini en iyi özetleyen cümle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben böyleyim, bir kitabı seversem yazarın diğer kitaplarını da araştırp bulup okuyorum elimden geldiğince :)

      Sil
  5. Çok güzel bir tavsiye.listeme aldım.sağol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman keyifli okumalar Derya'cım :)

      Sil