Blog Listem

2 Nisan 2017 Pazar

YEŞİL MÜREKKEP




Yıllar önce henüz kitaplara ulaşmak bu kadar kolay değilken kütüphaneye üye olmuştum. 

Çok  keyiflidir kütüphaneden kitap alıp okumak .

İki hafta içinde iade etmek gerektiği için alındıktan sonra hemen okunur iade edilip yeni kitap alınır. 

İşte böyle zamanların içinde Sabahattin Ali 'nin Kuyucaklı Yusuf 'u ile tanışmış ve çok beğenmiştim.
Hatta diyebilirim ki; sosyal medyada çok rastladığım Kürk Mantolu Madonna'dan daha çok sevmiştim.

Kuyucaklı Yusuf halkın içinden bir romanken; Kürk Mantolu Madonna 'yı çok fazla romantik ve gereksiz bulmuştum.

Neyse uzatmayayım; konumuz Sabahattin Ali'nin kendi hayatı romanları ya da şiirleri değil.

Yeşil Mürekkep bir Sabahattin Ali romanı.
Sabahattin Ali'nin Almanya'  ya öğrenci olarak gönderilmesinden başlayarak tüm yaşadıklarını son derece akıcı bir dille anlatıyor.


Özellikle gençlere okumaları için önemle tavsiye ederim . 

Ben çok beğendim. Yazar Osman Balcıgil 'in emeklerine sağlık. 

8 yorum:

  1. Osman Balcıgil güzel romanlar yazıyor, ben de bu ara Celile'yi okuyorum:) paylaşımınız için teşekkürler, sevgileR:)

    YanıtlaSil
  2. hiç okumadım hımmm bi bakıyim :)

    YanıtlaSil
  3. işte buna bakılır gerçekten , teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. ben de yeni duydum, keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil