Blog Listem

20 Haziran 2017 Salı

AŞK VE ACI FRIDA KAHLO ...

Bazı insanlar sıradan değildir .
FRIDA KAHLO da onlardan biri.

Resimle ilgim zaman zaman güzel sergileri gezmek ve tarihte iz bırakmış ressamların biyografilerini okumaktan öteye gitmedi. Zira bırak resim yapmayı cetvelle bile düzgün çizgi çizemeyen biriyim.

Aşk v e Acı bana oğlumun anneler günü hediyesi idi.
Trajik hayatını herzaman merak ettiğim bir ressam olmuştur FRIDA KAHLO.  Bu yüzden romanı bir solukta okudum ve bu şahane kadına bir kere daha hayran oldum.

Aşkı, acıyı, aldatılmayı ve hatta aldatmayı da sonuna kadar yaşamış  bir kadının hikayesi beni çok etkiledi.

Kitabın son sekiz sayfası Frida 'nın resimlerine ayrılmış.  Ressamın marjinal ve trajik yaşamını okuyunca resimleri de anlamak mümkün.

Özellikle biyografi okumayı sevenlere tavsiye edeceğim bir çalışma olmuş.

Blognot : Nisandan beri kitap bloguma yazmamışım . Fazla ara vermeden okuduğum kitapları paylaşacağım. 


10 yorum:

  1. Frida'nın acılı yaşamını ne yazık ki yarım yamalak biliyorum. Okumak ve bu eşsiz kadını tanımak önemli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok etkilendim Frida 'nın trajik hayatından. Bu kitabı da çok beğendim tavsiye ederim Mehmet Bey.

      Sil
  2. açıkçası beni çok etkileyemedi kitap , Kahlo da sosyal medyanın abartısına maruz kaldı diye düşünüyorum , yaşadıkları ile onun hakkında anlatılanlar birbirini tutmuyor sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kitabı sevdim sonra filmi izledim o da güzeldi . Marjinal bir kadın Frida . Yaşadıkları da öyle .☺☺☺

      Sil
  3. filmini izlemiştim, etkileyici bir hayat hikayesi var :)

    YanıtlaSil
  4. Hangi yayın evininkini okudum bilmiyorum ama bir Frida Kahlo biyografisi okumuş ve çok etkilenmiştim, gerçekten sarsıcı bir hayat... Oğlunuzun hediyesi olması da çok güzel, keyifli okumalar dilerim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Sorma Eren' cim oğlumun sürprizi olmasi çok güzeldi .
    Çok farklı ve değişik ve acı dolu bir hayatı olmuş Frida nın bence de. Sevgiler benden . ❤

    YanıtlaSil
  6. Merak ettim okuyacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oku ama bir de filmini önereyim sana. O da şahane .
      Sevgiler .❤❤

      Sil