Blog Listem

10 Kasım 2017 Cuma

MUTFAĞIN HATIRA DEFTERİ

"Mutfağında  yemek pişen ev yaşayan evdir.  " derdi anneannem. 
Haklı olduğunu yıllar sonra anladım. 

Hayat çok tuhaf bir döngü aslında.  Çocukluğumuzda hayatımıza dokunan insanları anladığımızda onlar çoktan bu dünyadan gitmiş oluyorlar.

Mutfağın hatıra defteri'ni  bu yüzden çok sevdim. 

Kısacık ve sıcacık kitaptaki küçük kızda kendimden ve çocukluğumdan öyle çok şey buldum ki;  kitap bittiğinde küçük kızla vedalaşmam hiç de kolay olmadı .

Bu arada bir şey itiraf etmeliyim; biz bloggerlar aslında küçük kızın hikayelerine çok aşinayız.

O içinden Ankara geçen güzel  hikayeleri, mahalle komşularını, küçük kızın annesi, babası, anneannesi, kızkardeşi ve hatta dayısı ile ilgili anıları blog sayfalarında okurken kelimeler arasında  kendimizi bulmuşluğumuz çoktur. 

Sevgili Nurşen yani bizim Leylakdalımız, kalemine, emeğine güzel yüreğine sağlık.

Sen hep yaz. Kalemin hiç susmasın.  Yaş aldıkça anılarımız ayakta tutuyor bizi.  ❤❤


17 yorum:

  1. Öğrenci evinde kalıyorken ne zaman apartmana girsem yemek kokusu gelirdi, ne zaman fırındaki kek kokusunu duysam yüzümde bir gülümseme olurdu. Bu kitabı da merak ettim, teşekkürler hem yazı hem kitap önerisi için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyif alarak ve hatta içinde kendi çocukluğunuzdan parçalar bularak okuyacaginizdan eminim.
      Keyifli okumalar dilerim; sevgiler .❤❤

      Sil
  2. Özlemcim güzel sözlerine çok teşekkür ederim, böyle güzel dönüşler aldıkça "iyi ki yazmışım, unutulmayacak" diyorum. Benim naçizane, içten satırlarım birinin kalbinde yer bulduysa amacına ulaşmıştır. Güzel anılarımız hiç bitmesin, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanır mısın son sayfalar bitmesin istedim . Çok sevdim. Yüreğinle yazmışsın ve lütfen devamı gelsin.
      Sevgiler kocaman .❤❤❤

      Sil
  3. ne güzel, sevgili blogger arkadaşımızın kitabı olması harika, tebrik ederim kendisini, başarılar dilerim, ben de okumak isterim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifle okuyacagindan eminim canım.
      Sevgiler kocaman.❤❤❤❤

      Sil
  4. mutfak evin en samimi yeri, ne güzel anlatmışsın, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaptan çok keyif aldım.
      Çok samimi sıcacık anılar vardı içinde.
      Sevgiler canım. ❤❤❤❤

      Sil
  5. Mutfaklar, yemekler acıktırdı da beni biraz bu yazı... :)
    Ben de bekliyorum sizi bloguma! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki her zaman seve seve ...
      Kitap çok keyifli nu arada . ☺☺

      Sil
  6. Tamam bunu da okuma listeme ekliyorum. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  7. bravoo ne çabuk okumuşsuun :)

    YanıtlaSil
  8. ne zamandır uğrayamıyorum bloguna , bir selam edeyim dedim ama o ne güzel bir paylaşım olmuş , :) sevindim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım ben de yorumunu okuyunca sevindim. Sevgiler kocaman. ☺❤❤❤

      Sil