Blog Listem

5 Ekim 2018 Cuma

SONBAHAR KİTAPLARIM

İtiraf edeyim bu yaz  kitap okuma konusunda çok verimsiz geçti benim için.

Öte yandan 2018 yazı gezmek ve film izlemek için şahane bir yaz oldu benim için .
Geziyi okumaya tercih ettim bu yaz.

Bazen kitap okumamanın da insan ruhuna iyi gelebileciğini fark ettim aslında .
Beyin dolu olunca kendiliğinden error verebiliyor.

Bu duygularla yeni kitaplar alarak girdim ekim ayına,  en kısa zamanda okuyup  burada paylaşacağım .

İlk kitabım Tuna Serim' e ait .
Aşktan da Üstün . Benim gibi tarih sevenler için paha biçilmez bir çalışma olmuş.
Detaylarını okuduktan sonra yazacağım .

Hafta sonumuz musmutlu ve bol kitaplı  geçsin .❤📚❤


10 yorum:

  1. çöl kraliçesini merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel. Filmi de çok güzeldir. Nicole Kidman başrolde. Her ikisini de öneririm.

      Sil
  2. Merhaba, ziyarete geldim. Yeni açmış olduğum bloguma iade i ziyarete beklerim.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Faydalı içerik ile dolu blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak/sibelinyemekleri).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim Sibelcim tabii ki takip ederim . Sevgiler😍😍

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blogunuzu inceledim ve takibe aldım çok güzel içerikler paylaşıyorsunuz. Bende blogumu takip eden ve yorumluyan herkese dönüş yapıyorum >> Bloguma göz atın isterseniz ; https://www.cihan7.com

    YanıtlaSil
  6. Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.Zamanınız var ise sizi de beklerim ve bundan büyük mutluluk duyarım,sağlıcakla kalın.
    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkur ederim sagolun
      Tabii ki takip ederim ben de👍🙋‍♀️🙏

      Sil