Blog Listem

24 Ekim 2010 Pazar

YE DUA ET SEV


Böyle kitapları çok okumam aslında ama bazen okumak gerekiyor.




Biraz da yeğenimin önerisiyle alıp okudum.




Elime alınca 50 sayfa okumuş olduğumu fark ettim. Akıcı bir dile sahip.




Konu bildik, tanıdık bir konu.




Evli, anne olması ve hamile kalması beklenen Liz günün birinde aslında bunları yapmak istemediğini fark ederek hayatını değiştirmeye karar verir.


Hayatını değiştirme aşaması elbette biraz sancılı olacaktır.
Bu istek ve sancı Liz'i İtalya'dan Hindistan'a kadar sürükler.
Roman da böylece devam edip gider.


Filmini izlemedim, Julia Roberts'ın hatırına izler miyim bilmiyorum?


Kitabı okuduktan sonra sadece şunu düşündüm : " Amerikalıların -BESTSELLER- anlayışı sanırım bana uymuyor " .




10 yorum:

  1. kesinlikle bana da uymuyor :) Bana bu kitap çok ama çok sığ geldi.

    YanıtlaSil
  2. Bence de kedicim.
    Hiç bir kitabı küçümsemem ama galiba biz aştık böyle kitapları.

    YanıtlaSil
  3. Burayı çok çok sevdim, sanırım kitap konusu beni her zaman heyecanlandırmıştır. Kitap okumak, okunan kitabı paylaşmak, satırlarda buluşmak mutlu olmaktır.
    Teşekkürler Özlem'cim.

    YanıtlaSil
  4. Sağol Nur'cum ben de seni görünce çok mutlu oldum.
    Kitaplarda buluşmak üzere:)

    YanıtlaSil
  5. okunacak onca önemli eser varken, sanki çerezlik oluyor böyle kitaplar.
    okumadım, hakkını da yemek istemem ama best seller, popülerlik kısa bir ömür biçiyor okuma tadına.

    ye dua et evlen var bir de, ismi yine tuhaf...

    YanıtlaSil
  6. La luna çok haklısın.
    Sanki sabun köpüğü gibi bu kitaplar.

    YanıtlaSil
  7. kitap 30 sayfa okunmuş olarak hala duruyor ama filmini izledim çok güzeldi...

    YanıtlaSil
  8. Filmi izlenebilir bence de Lale'cim, biz bu kitapları aştık sanırım bu yüzden 30 ya da en fazla 50 sayfadan sonrası gitmiyor:))

    YanıtlaSil
  9. kitabı okurken içine çekmeli cezbetmeli insanı elinden bırakmak istememeli bu öyle bir kitap değil zorla 80 . sayfaya geldim bıraktım .

    YanıtlaSil
  10. Aynen Nilgün'cüm bende de aynı şeyler oldu.
    Demek ki yalnız değilim, haklıymışım beğenmemekte.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil