Blog Listem

9 Temmuz 2018 Pazartesi

HAZİRAN KİTAPLARIM...






Epeydir yazamıyorum bloglarıma . Sanırım bu yazamama durumu benim gibi çoğu bloggerda var.

Yine de yazmaya başlayınca anlıyorum ki;  blog sayfalarımın yeri ayrı.

Temmuzun ortasına gelmeden haziran kitaplarımı paylaşmak istedim.

Üç kitap sığdı hazirana .

Benim için düşük bir performans ama hiç okumamaktan da iyidir .

YAKUPYAN  APARTMANI : Çok keyif alarak okuduğum bir kitap oldu. Yazar aslında diş hekimi.
Hayatının bir döneminde YAKUPYAN APARTMANI'NDA  yaşıyor.
Oradaki izlenimlerini Mısır'ın siyasi yapısını da geri plana alarak esprili bir dille anlatmış. Çok ama çok beğendim  mutlaka okunmalı .

***
UNUTURSUN : İclal Aydın ' ı Televizyonda yıllar önce yaptığı Hayat Güzeldir programı ile tanımıştım. Severim kişiliğini. İlk okuduğum kitabı oldu . Aslında bir devam kitabı Unutursun.
Bir Cihan Kafes adlı romanının devamı.
Tabii ben her zaman  olduğu gibi devam kitaplarında bir "Özlem klasiği " gerçekleştirip sondan başa doğru okuma yaptım.

Romanı sevdim ve gayet başarılı buldum.
Romanlarının devamı gelsin.

***
YOLUN SONUNDAKİ EV : Beni derinden etkileyen bir dönem romanı oldu.

Oya Baydar okumayı seviyorum .

Epey zamandır siyasi görüş ile edebiyatı birbirinden ayırmaya özen gösteriyorum; yani kalemini sevdiğim bir yazarın siyasi görüşüne çok takılı kalmıyorum.

Yolun Sonundaki Ev'i tarih için de ileri ve geri gidişlerle  kurgulayarak  yazmış yazar .

Hoş bir teknik olmuş .

Tom Anne, amcanın hazin öyküsü, ikizler, ikizlerden birinin şairle olan aşkı, Feride, öldü sanılan Emre,  abla Canset, Umut ve Andi ile Yolun Sonundaki Ev
uzun süre aklımdan çıkmayacak .


9 yorum:

  1. ne güzel yorumlamışsın canım emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için teşekkürler.

    Guy Delisle hakkında yazdığım denememi okumanızı tavsiye ederim.

    https://forestofnoreturn.blogspot.com/2018/08/pyongyang-burma-kudus-ve-shenzen-ortak.html

    YanıtlaSil
  3. Eskiden ne güzeldi, sosyal medya deyince bloglar ilk akla geliyordu.Okuyorduk yazıyorduk ama benim şahsi sorunum okuyamamak zamansızlık mı hayır , sadece kafam kaygılar içinde hiçbir kitaba odaklanamıyorum.Sanırım huzurlu bir ortam deyince aklıma geliyor kitaplar , huzur yoksa kitapta yok kahvede yok gibi....

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blogunuzu inceledim ve takibe aldım çok güzel içerikler paylaşıyorsunuz. Bende blogumu takip eden ve yorumluyan herkese dönüş yapıyorum >> Bloguma göz atın isterseniz ; https://www.cihan7.com

    YanıtlaSil
  5. Merhaba!Ben de kitaplar hakkında bloglar yazıyorum(Amatör olarak).Ve bu nedenle bloğuma kitap okumayı seven özel kişilerin gelmesini istiyorum.Bu işe emek vereceğim, emeklerimin karşılığını almak istiyorum.Umarım bi' göz atarsınız:
    https://aysuarici.blogspot.com

    YanıtlaSil