Blog Listem

24 Temmuz 2018 Salı

TARİHİ HOŞÇAKAL LOKANTASI

Şermin Yaşar sosyal medya sayesinde tanıdığım bir yazar.
İnstagram sayfasını takip ediyorken eşini kaydettiğini öğrendim.

Eşinin ani gidişi ile ilgili öyle duygu dolu paylaşımlar yapmış ki hem çok etkilendim hem çok üzüldüm.

Kitaplarını araştırdım sonra ve TARİHİ HOŞÇAKALLOKANTASI'nı  gördüm.
Hemen edinip okumaya başladım .

İçinde birbirinden bağımsız öyküler olan bu kitabı çok
sevdim.

Kısa öykü okumayı seviyorsanız ve henüz Şermin Yaşar kitapları ile tanışmadıysanız "Tarihi Hoşçakal Lokantası" güzel bircbaskangıç olabilir . 


11 yorum:

  1. Bende Çok Hayal Kuran Çocuk adlı çocuk kitabı var henüz diğer kitaplarını okumadık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum o kitabını da ben okumadım .
      Sevgiler canım ...

      Sil
  2. ben de çok severek takip ediyorum Şermin Yaşar'ı. henüz okumamak da benim hatam maalesef..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir kitabı daha yayınlandı onu da okuyacağım ilk fırsatta ... Sevgiler canım .

      Sil
  3. çok tatliş gözüküyo. keşfedeyim bu yazarı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrıca Göçüp GidenlerKolleksiyoncusu' nu önemle tavsiye ederim.
      Blogunda bir sorun var blog sayfamda paylaşım yapamıyorum .

      Sil
  4. Geçenlerde bitirdim bu kitabı. Hikayeler oldukça güzeldi. Yazarın diğer kitaplarını da merak ediyorum. Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göçüp Gidenler Kolleksiyon cusu' nu özellikle tavsiye ederim. Blog sayfamda sorun var paylasim yapamıyorum . Onu daha da çok sevdim.🤗

      Sil
  5. Merhaba blogunuzu inceledim ve takibe aldım çok güzel içerikler paylaşıyorsunuz. Bende blogumu takip eden ve yorumluyan herkese dönüş yapıyorum >> Bloguma göz atın isterseniz ; https://www.cihan7.com

    YanıtlaSil